Infosauga

Nemokamas hostingas!
Akcija klientams!

Hostingas
Vieta svetainei -1000 MB
Duomenų srautas - 100 GB
Vieta el. paštui - 7 GB
0 € / mėn
Dedikuoti VPS, VDS serveriai
VPS VDS - dedikuoti serveriai
Ypač stabilus XEN hostingas,
VPS serveriai, VDS serveriai
už neįtikėtinai mažą kainą
nuo 7 € / mėn

Please wait while JT SlideShow is loading images...
Nemokami puslapiaiNemokami tinklapiaiNemokami tinklalapiaiNemokamos svetainėsNemokamos svetainesNemokamas tinklapis
Esame IT sistemų ir EMOKYMŲ darbuotojų kvalifikacijos kėlimo profesionalai: kuriame kursus, mokome darbuotojus, konstruojame, programuojame, administruojame.
- Veikiame 17 metų
- Klientai - tiek smulkios, tiek stambiausios Lietuvos ir užsienio įmonės
- Naudojame naujas technologijas sumažinančias paslaugų kainas
- Įvykdėme šimtus projektų, milijonai žmonių aplankė mūsų IT sistemas
- Teikiame patikimas, stabilias paslaugas nešančias pelną Jūsų verslui
IT sistemų programavimas pagal specifinius įmonės poreikius
El. dokumentų, CRM, užduočių, rezervacijų valdymo sistemos
Darbuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo sistemos
IP telefonija
Turinys:
IP telefonija
IP telefonija - naudojimo variantai
Visi puslapiai

Įmonėje ar organizacijoje esant kompiuterių tinklui ir juo naudojantis atskiriems padaliniams, įprasto telefono ryšio sistemos tampa nereikalingos. Internetinė telefonija suteikia galimybę skambinti kolegai beveik veltui — mokama tik už interneto ryšio paslaugas. Internetinė telefonija — tai daugiau nei pokalbiai internetu naudojantis „Skype“, „Net2Phone“, „MSN Messenger“ ar panašiomis programomis. Tai įprastas telefono ryšys, suteikiantis dar daugiau galimybių.

Vienintelis iš pirmo žvilgsnio pastebimas skirtumas yra tas, kad VoIP (Voice over IP) telefono aparatas jungiamas ne prie telefono, o prie kompiuterinio tinklo. Tačiau pagrindiniai skirtumai slypi pačioje sistemoje. Internetiniai telefono aparatai puikiai integruojasi į bendrovės kompiuterinį tinklą. Naudojant IP telefonijos sistemas, galima gerokai sumažinti telefono sistemos išlaikymo ir plėtimo išlaidas, be to, gerokai paprasčiau valdyti bendrą ryšio sistemą. Vartotojai gali naudotis savo abonentu visose darbo vietose, kur įrengtas internetinis telefono ryšys, nes ši paslauga gali būti susieta ne su telefono aparatu, o su abonentu. Abonentui nurodžius savo vardą, telefonijos tarnybinė stotis peradresuoja visus skambučius į reikiamą aparatą.




Užklausa
Reikia daugiau informacijos?
Užduokite mums klausimą.



Susijusios paslaugos:






Internetu, telefono pokalbiu apeinant tradicinius telefono tinklų operatorius, galima perduoti, naudojant tris pagrindines įrangos konfigūracijas.

Kompiuteris - Kompiuteris
Balso komunikacijose kompiuteris būtinas. Taip pat būtina, kad kalbos signalai abiejose pusėse būtų apdorojami pagal tą patį algoritmą. Šiuo atveju nėra galimybės sudaryti sujungimo su paprastu telefono tinklo abonentu. Taip pat nėra galimybės rezervuoti reikiamos pralaidumo juostos, t.y. nėra galimybės valdyti kalbos perdavimo kokybės. Reikalavimai įrangai: kompiuteris su jame instaliuota tinklo plokšte, garso korta ir mikrofonu. Taip pat reikalinga speciali programinė įranga.

Kompiuteris - Telefonas
Sujungime kompiuteris - telefonas telefono tinklo abonentas sudaro ryšį su kompiuteriu, prijungtu prie interneto. Su telefono tinklu (pvz., ISDN) sujungiama per VoIP tinklų sąsają, kurioje IP kalbos paketai iš interneto keičiami į kalbos signalus, o šie toliau perduodami į prijungtą telefono tinklą, o priešinga kryptimi – kalbos signalas iš telefono tinklo paverčiamas skaitmeniniu ir paketinio pavidalo per internetą perduodamas į kompiuterį.

Telefonas - Telefonas
Du telefonus galima sujungti per internetą, naudojant VoIP tinklo sąsajas. Priešingai nei kompiuteris – kompiuteris konfigūracijoje, šiam sprendimui nereikia kompiuterio, nes jie patys verčia balsą duomenų paketais ir siunčia tuos paketus tinklais kitoms VoIP tinklų sąsajoms. Pastarosios, aišku, atlieka atvirkščią procedūrą ir balso signalą perduoda į abonento telefono aparatą.